טיפים שיעזרו לכם לחסוך כסף בזמן שאתם קונים

קניות

ידע מוקדם, החלטות מושכלות ושימוש בכלים הנכונים – כל אלה יכולים לעזור לכם לקנות בצורה חכמה ולחסוך כסף.

מהשוואת מחירים, דרך רכישה בכרטיס cashback ועד אתרי יד 2 – כך תהיו רוכשים נבונים.

השתמשו בכלי השוואת מחירים

לפני ביצוע רכישה כלשהי, במיוחד אם היא משמעותיות, השתמשו באתרים ובאפליקציות להשוואת מחירים כדי להבטיח שאתם מקבלים את העסקה הטובה ביותר. בדקו מחירי מוצרים וזמינות מקמעונאים שונים, על מנת למצוא את המחיר הנמוך ביותר במבט חטוף. כלים אלה שימושיים במיוחד עבור מוצרי אלקטרוניקה, מכשירי חשמל ופריטים אחרים במחירים גבוהים יותר, שבהם שינויים במחירים יכולים להיות משמעותיים בין קמעונאים.

נצלו את היתרונות של תוכניות Cashback ותגמולים

אחת הדרכים היעילות ביותר למקסם את החיסכון היא באמצעות כרטיסי אשראי קאשבק. כרטיסים אלה מציעים אחוז מהכסף שהוצא בחזרה, על כל הרכישות, או בקטגוריות ספציפיות כמו מצרכים, דלק או אוכל בחוץ. לדוגמה, כרטיסים מסוימים מציעים 1-2% החזר כספי על כל הרכישות ועד 5% בחזרה בקטגוריות מתחלפות, שיכולות לכלול קניות מקוונות או סוגים שונים של קמעונאים.

שימוש אסטרטגי בכרטיס: השתמשו בכרטיס ה-cashback שלכם עבור כל הרכישות האפשריות, כדי למקסם את התשואה, הימנעו מרכישת הוצאות רק במטרה "לנפח" את ההחזר.

הירשמו לניוזלטרים ותוכניות נאמנות

חנויות ורשתות רבות מציעות הנחות בלעדיות וגישה מוקדמת למכירות, עבור מנויי ניוזלטר או חברי תוכנית נאמנות. הרשמה יכולה לתת לכם גישה לקופונים ומבצעים לחברים בלבד. שילוב של הנחות אלו עם קאשבק שנצבר באמצעות כרטיסי אשראי, יכול להביא לחיסכון משמעותי.

נצלו מכירות עונתיות

תזמון יכול להיות הכל בקניות. בלאק פריידי, סייבר מאנדיי, מכירות לקראת חגים וחיסולי סוף עונה מציעים לעתים קרובות את ההנחות העמוקות ביותר. תכננו רכישות גדולות בזמנים אלו כדי לנצל את המחירים המוזלים.

השתמשו בהרחבות דפדפן עבור קופונים אוטומטיים והחזר כספי

תוספי דפדפן שונים יכולים להחיל באופן אוטומטי קודי קופון במעמד התשלום, ולהציע החזר כספי נוסף בעת קניות מקוונות. כלים אלו מחפשים באינטרנט את העסקאות הטובות ביותר ומיישמים אותם מבלי שתצטרכו לחפור במיילים או באתרי אינטרנט אחר קודים לקידום מכירות.

שקלו לקנות מוצרים משומשים או משופצים

לא הכל חייב להיות חדש מהניילונים. כאשר זה הגיוני, שקלו לקנות מוצרים משומשים או מחודשים. אתרים כמו eBay, Craigslist או מדורים ספציפיים באתרים כמו אמזון ואפל, מספקים הזדמנויות לרכוש פריטים זולים מאוד. ודאו שאתם רוכשים מוצרי אלקטרוניקה משומשים או מחודשים עם אחריות או ערבות, לשקט נפשי.

כעת אתם מוכנים

קנייה חכמה, בנוף הצרכני של היום, היא יותר מסתם חיפוש אחר המחיר הנמוך ביותר – מדובר בשילוב של אסטרטגיות שונות כדי למקסם את החיסכון. על ידי שימוש יעיל בכלים ומשאבים כמו כרטיסי אשראי קאשבק ותזמון רכישות, אתם יכולים ליהנות מהטבות כספיות משמעותיות.