מה זה סמארט טאג

כולנו מכירים את המצב בו אנו ממהרים לעבודה או לארוחת ערב עם המשפחה ושוכחים איפה שמנו את המפתחות של הבית, פעולה שלא פעם ולא פעמיים עשויה לעכב אותנו למקום אליו אנו הולכים.

בדיוק לשם כך, במהלך השנים האחרונות לצד התפתחות הקדמה והטכנולוגיה נחשפנו למוצר חדש שנקרא סמארט טאג, מוצר שתפקידו למנוע מכל אותם מצבים מעצבנים מלקרות.

סמארט טאג הוא למעשה מכשיר קטן שניתן להצמיד למגוון רחב של חפצים שונים ומגוונים כדוגמת מזוודה, ארנק, מפתחות וכיוצא בכך – במטרה לעקוב אחר המיקום שלהם בזמן אמת בעזרת אפליקציה בטלפון. במטרה ואתם עדיין לא בטוחים שמדובר על המוצר הבא שיהפוך את החיים שלכם לקל יותר, ריכזנו עבורכם במאמר הבא את כל מה שצריך לדעת על סמארט טאג, במטרה לעזור לכם להבין כי מדובר על אחת הטכנולוגיות היעילות ביותר.

מה ניתן לעשות עם הסמארט טאג?

סמארט טאג הוא מוצר חכם הכולל בתוכו שתי פונקציות מרכזיות, כאשר הראשונה תהיה ביצוע מעקב אחר חפצים בזמן אמת באמצעות הטלפון הנייד שלכם, בעוד כי הפונקציה השניה תהיה איתור הטלפון הנייד שלכם באמצעות אותם חפצים. במטרה לעקוב אחר מיקום החפצים, כל אשר תצטרכו לעשות יהיה להציג את המוצר לחפץ ולאחר מכן להפעילו באפליקציה מתוך הטלפון הנייד שלכם. האיתור בסמארט טאג מתבצע בעזרת צפצוף וחץ המציג בפניכם עד כמה אתם קרובים אל החפץ.

כאמור, באמצעות שימוש בסמארט טאג תוכלו אף לאתר את המכשיר הסלולרי שלכם בצורה כזו שגם אם אתם נמצאים ליד חפץ שבחרתם להצמיד אליו סמארט טאג ולא יודעים היכן נמצא המכשיר שלכם, באמצעות שני לחיצות על הכפתור שנמצא על גבי התגית תשמעו צלצול בטלפון הנייד שלכם עד שתמצאו אותו.
יחד עם האמור, כמו בכל טכנולוגיה חדישה כזו או אחרת – ישנן גם מספר מגבלות. סמארט טאג של חברת סמסונג הוא מוצר שעובד בטכנולוגיית בלוטות' במסגרת אנרגיה נמוכה, באופן כזה אשר פועל בטווח של עשרות מטרים בודדים, מה שהופך את הסמארט טאג למוצר שרלוונטי בעיקר עבור חפצים שהולכים לאיבוד בקרבת הבית שלכם, ופחות עבור חפצים אחרים שעשויים לאבד לכם בחוץ. כמו כן, על מנת להגדיר את הסמארט טאג בתוך הסמארטפון שלכם יהיה עליכם להוריד אפליקציה ייעודית ולהתחבר ישירות אל חשבון הסמסונג שלכם, במטרה לקבל אף יותר פונקציות תוכלו להוריד אפליקציה ייעודית נוספת בשם SmartTag Find.

בשורה התחתונה

סמארט טאג של סמסונג מהווה מוצר יעיל ואפקטיבי במיוחד, כזה אשר הוכיח את עצמו פעם אחר פעם ככזה שיכול לחסוך לכם לא מעט זמן בחיפוש מיותר אחר חפצים כאלו ואחרים שאתם נוטים לאבד או לחילופין לשכוח לעיתים תכופות.