מורה פרטי לפסיכומטרי בשדרות

 

מורה פרטי לפסיכומטרי ב‏שדרות

 

לימודים לפסיכומטרי הם לימודים שדורשים השקעה רבה בתרגול במטרה להשיג שתי מטרות. פעם אחת על מנת לרענן את הידע שצברנו לאורך שנות בית הספר, בדרך כלל אחרי הפסקה של מספר שנים לשירות צבאי ופעם שניה על מנת להשלים פערי ידע שהיו חסרים לנו עד כה ואותם עלינו חייבים להשלים על מנת להצליח במבחן הפסיכומטרי. את מרבית עבודת הלמידה תצטרכו אתם לעשות בעצמכם, שכן מדובר בהמון תרגול עצמי, אבל בכדי להבטיח שאתם שולטים בכל התחומים, שחלקם אולי חדשים לכם לחלוטין, אתם בהחלט רוצים לבחון את האפשרות להיעזר בשירותיו של מורה פרטי. מה המטרה של מורה פרטי לפסיכומטרי ואיך נראית העבודה איתו? האם המורה הפרטי אמור ללמד אתכם את כל החומר הנדרש לפסיכומטרי? כמה עולה מורה פרטי לפסיכומטרי בשדרות או בכל מקום אחר בארץ? האם לא מספיקים הלימודים במסגרת קבוצתית של קורס פסיכומטרי? על שאלות אלו ועוד, עונים לכם בשורות הבאות המומחים של ידיד המרכז למורים פרטיים.

 

מה המטרה של עבודה עם מורה פרטי לקראת הפסיכומטרי?

אם התחלתם כבר ללמוד לקראת המבחן הפסיכומטרי, אתם בטח יודעים שמדובר בכמויות אדירות של חומר בשורה ארוכה של נושאים: מתמטיקה על סוגי השונים, גאומטריה, סטטיסטיקה, לוגיקה, עברית, לשון, אנגלית ועוד. את מרבית החומר הזה אתם אמורים להכיר מלימודי התיכון, אבל את מרביתו גם בוודאי שכחתם ועליכם לרענן את ידיעותיכם סביבו. כמו כן, במהלך הלימודים לפסיכומטרי אתם בהחלט עשויים לגלות נושאים מסוימים שכלל לא למדתם מעולם ואינכם מכירים, כך שבנוסף לריענון הידיעות שלכם, יהיה עליכם גם לבצע השלמות של חומרים שאתם כלל לא יודעים.

מן הסתם, בעבודה עם מורה פרטי לפסיכומטרי, אתם לא אמורים להשיג את כל זה באמצעות המורה הפרטי. מטרה כזאת תארך זמן רב מאוד ותעלה לכם כסף רב מאוד עבור השיעורים הפרטיים. הדרך הטובה ביותר להשיג את המטרה הזאת היא להצטרף לקורס פסיכומטרי או לבצע את כל התהליך הלימודי בעצמכם, אם אתם חושבים שאתם אחראים מספיק לעניין זה. יחד עם זאת, גם בשני מצבים אלה, אתם צפויים לגלות שישנם נושאים מסוימים בהם אתם מתקשים ושבגינם אתם לא מצליחים לסיים דוגמאות מבחן בצורה נאותה ועם ציון גבוה, המה גם שאתם מרגישים ומבינים שאתם לא מבינים את הנושא הספציפי. מורה פרטי לפסיכומטרי נועד בדיוק למטרה זו – לחזק אתכם בנושאים ספציפיים בהם אתם מרגישים שאתם זקוקים לחיזוק.

כשאתם מחפשים מורה פרטי לפסיכומטרי בשדרות, אתם ממש לא רוצים לגייס מורה כזה על מנת שילמד אתכם את כל מה שאתם צריכים לדעת למבחן. מטרתו של מורה פרטי לפסיכומטרי היא לחזק אתכם בנושאים ספציפיים בהם אתם מתקשים ועל כן, הדבר הנכון ביותר לעשות הוא להתחיל ללמוד למבחן לבדכם או במסגרת קורס פסיכומטרי כללי, לתרגם עם עצמכם את החומר ולאחר שזיהיתם את הנקודות החלשות שלכם, תוכלו להתחיל לעבוד עם מורה פרטי לחיזוקן של נקודות אלה. זוהי מטרתו של מורה פרטי לפסיכומטרי וזהו המודל היחיד שבו תוכלו למצות את הערך של מורה כזה מבלי לשבור את כל החסכונות שלכם.

 

כמה יעלה לכם מורה פרטי לפסיכומטרי בשדרות?

העלות של מורה פרטי לפסיכומטרי יכולה להשתנות מאוד בהתאם לאזור בו אתם מתגוררים. כך למשל, מורה פרטי לפסיכומטרי בשדרות יעלה לכם בדרך כלל זול יותר מאשר מורה דומה בתל אביב, אבל יותר מאשר מורה דומה בישוב קהילתי קטן או בפריפריה. אם נשווה את עלותו של מורה פרטי לפסיכומטרי ביחס למורים פרטיים במקצועות אחרים, בדרך כלל מדובר בעלות גבוהה יותר שכן מדובר בתחום לימודי מורכב יותר בו נדרש המורה לידע נרחב בשורה של מקצועות ותחומים ומחויב גם למעגלי ידע רחבים מאוד באמצעותם יוכל לסייע לכם להצליח במבחן שהוא ללא ספק מורכב יותר מכל מבחן אחר שעברתם בתיכון. במרבית המקרים, מורים פרטיים לפסיכומטרי הם אנשים שהצליחו במבחן זה בציון גבוה במיוחד, מעל 730 ולעיתים גם קרוב לציון המקסימלי 800. כידוע, שיעורם של אנשים אלה באוכלוסייה הוא קטן מאוד, והמעטים מתוכם שבוחרים לעסוק בתחום כמורים פרטיים, יכולים ליהנות מביקוש גבוה לשירותיהם, מה שמאפשר להם גם לגבות מחיר לא זול.

מכל הסיבות האלה, ישנה חשיבות רבה לכך שכאשר אתם מתחילים לעבוד עם מורה פרטי לפסיכומטרי, תדעו בצורה מאוד מסודרת במה בדיוק אתם צריכים עזרה ואפילו כדאי שתגיעו לכל שיעור עם סדרה של שאלות ספציפיות שמשקפות את חוסר ההבנה שלכם בתחום מסוים. שימו לב שבמרבית המקרים, אתם לא אמורים לעבור תהליכים לימודיים ללמידת חומר מסוים, אלא רק "לסתום" חורים בידע שלכם, חורים שניתן לסגור בדרך כלל באמצעות שאלות מאוד ממוקדות. ככל שתהיו יותר ממוקדים בשאלות שלכם, כך תוכלו להשיג הרבה יותר ערך מהעבודה עם המורה הפרטי ואולי להשלים את כל התהליך במספר בודד של שיעורים מאוד ממוקדים ואפקטיביים. יחד עם זאת, ודאו שלגבי כל תחום שעליו אתם עוברים עם המורה הפרטי, אתם לא עוזבים את אותו התחום וממשיכים הלאה עד שלא הבטחתם לעצמכם שאתם אכן מבינים אותו ואף פתרתם תרגיל אחד לפחות, כדי להמחיש לעצמכם שאתם אכן סגורים על הידע החדש שרכשתם בו.

בהיבט זה, מן הראוי לציין כי אם תבחרו את המורה הפרטי שלכם לפסיכומטרי ממאגר מורים פרטיים המנוהל על ידי חברה המתמחה בתחום זה, ממש כמו זה של ידיד המרכז למורים פרטיים, תוכלו להבטיח לעצמכם מחיר אטרקטיבי ואחיד בכל רחבי הארץ וכן תוכלו להבטיח לעצמכם מספר יתרונות נוספים כמו פיקוח על כל המורים, הבטחה לאיכות הלימוד והתוצאות וכמובן היכולת לבחור את המורה המתאים לכם מתוך רשימה מסודרת ומלאה של מורים באזור המגורים שלכם, כמו גם להחליף את המורה שלכם אם תוך כדי תנועה אתם מגלים שאתם אינכם מרוצים מהעבודה איתו.

 

מהם נושאי הלימוד שתוכלו להשלים עם מורה פרטי לפסיכומטרי בשדרות?

מורה פרטי לפסיכומטרי ב‏שדרותכאמור, מורה פרטי לפסיכומטרי אמור להיות מסוגל לשבת אתכם על כל אחד מהנושאים בהם אתם מתקשים, בין שמדובר בנגזרות ופונקציות או משוואות בשני נעלמים במתמטיקה, בין שמדובר ברגרסיה ושונות בסטטיסטיקה, ובין שמדובר בלוגיקה, בלשון, בעברית ובתחומים אחרים הנכללים במבחן פסיכומטרי. וזוהי בדיוק הסיבה מדוע את התפקיד של מורים פרטיים לפסיכומטרי, תופסים אנשים שכבר הוכיחו את הידע שלהם בתחומים אלה וברמה גבוהה, במסגרת מבחן פסיכומטרי שהם עברו בהצלחה רבה בעצמם. אחרי שאמרנו את זה כל זה, אם אתם מרגישים שהקושי אצלכם קיים בתחום אחד בלבד, למשל אך ורק במתמטיקה, כדאי בהחלט לשקול את האפשרות להיעזר במורה פרטי למתמטיקה, איתו תוכלו להשקיע יותר בלימוד מעמיק יותר של הנושאים בהם אתם מתקשים.

ככלל, מבחן פסיכומטרי מחולק לשלושה סוגי מטלות: פרקי חשיבה כמותית, פרקי חשיבה מילולית ופרקי אנגלית. בכל אחד מהפרקים האלה תוכלו להיתקל בכל נושא ובכל חומר שלמדתם במהלך התיכון ואף מעבר לכך. כך למשל, בפרק החשיבה הכמותית תוכלו להיתקל בשאלות מתמטיות, סטטיסטיות, כלכליות, חשבונאיות, שחלקן מתמקדות בנושא אחד וחלקן משלבות בתוכן כמה וכמה נושאים. בכדי להצליח במבחן הפסיכומטרי אתם צריכים לשלוט למעשה בכל החומר שלמדתם לבגרות ואף מעבר לכך. מורה פרטי לפסיכומטרי בשדרות, או בכל מקום אחר לצורך העניין, אמור להיות מסוגל לתת לכם מענה בכל אחד משלושת הפרקים הללו ולהעניק לכם מעגלי ידע נוספים שיחזקו אתכם ויאפשרו לכם לא רק להבין את החומר הספציפי, אלא גם את האינטגרציה שלו עם נושאים משיקים נוספים, כך שתוכלו לגשת לשאלות המורכבות של המבחן הפסיכומטרי בצורה בטוחה ועם כל הידע הנדרש לפתרונן.

ידיד המרכז למורים פרטיים הוא המרכז הגדול ביותר לישראל למורים פרטיים, ובו תוכלו למצוא מורים פרטיים לכלל המקצועות ומכל רחבי הארץ. לא משנה אם אתם מחפשים מורה פרטי לפסיכומטרי בשדרות או מורה פרטי לסטטיסטיקה בתל אביב, בידיד המרכז למורים פרטיים תוכלו למצוא את המורה המתאים לכם גם בהיבט המקצועי וגם בהיבט המחיר. המורים הפרטיים בידיד המרכז למורים פרטיים עוברים תהליך קבלה מסודר במסגרתו נבחנת עמידתם בכל הקריטריונים שהגדיר המרכז על מנת להעריך רמה מקצועית מספקת לצורך מתן שיעורים פרטיים בצורה מקצועית. בתוך כך נבחן המורה גם בהיבט המקצועי וגם בהיבט האישי, שלעיתים משפיע מאוד על הצלחת תהליכי הלימוד הפרטיים, יותר מאשר ההיבט המקצועי. כל מורה פרטי שאתם צריכים, ובכלל זה גם מורה פרטי לפסיכומטרי – את כל המורים הפרטיים תוכלו למצוא במאגר המורים הפרטיים של מרכז ידיד.