מורה פרטי פסיכומטרי בחיפה

בין שאנחנו אוהבים את זה ובין שלא, בין שאתם מסכימים לכך ובין שלא, היכולת שלכם להתקבל לחוג הלימודים המועדף עליכם באוניברסיטה, תלוי פעמים רבות בציון הפסיכומטרי שלכם. ייתכן שלאורך כל שנות הלימוד שלכם השקעתם מאוד בלימודים והצלחתם להוציא ציונים טובים מאוד, ואלו אכן יוכלו לסייע לכם במשימת הקבלה לאוניברסיטה. יחד עם זאת, אל מול הציונים הללו עומד הציון הפסיכומטרי שלכם ואין דרך אחרת להגיד את זה – כדי להבטיח את ההצלחה שלכם בפסיכומטרי, אתם רוצים לעשות את כל מה שצריך ואפשר לעשות, גם אם ובטח כאשר מדובר בסיוע של מורה פרטי.

במה יכול לסייע לכם מורה פרטי בפסיכומטרי?

ובכן, לפני שאתם מחפשים מורה פרטי פסיכומטרי בחיפה או בכל עיר אחרת בה אתם מתגוררים, אתם רוצים להבין מהו הערך שתוכלו להפיק מעבודה עם מורה כזה והערך הזה הוא רב תחומי. הדבר הראשון ואולי החשוב ביותר שבו יוכל לסייע לכם מורה פרטי לקראת המבחן הפסיכומטרי, הוא להסביר לכם על מבנה הבחינה, על נושאי הבחינה ועל הטכניקות בהן נבנות השאלות ובהן עליכם לנתח אותן על מנת להבין אותן נכונה ולהספיק לענות עליהן בזמן הנתון לכם. כך למשל, אחד התחומים שנבחנים במבחן הפסיכומטרי ושאותו לא למדתם כנראה בבית הספר התיכון הוא לוגיקה. אם כל האנשים הירוקים הם גבוהים, האם זה אומר שכל האנשים הגבוהים הם ירוקים? זוהי שאלה קלאסית מתוך מבחן פסיכומטרי רק שהדוגמא הזאת היא הרבה יותר פשוטה ממה שיוצג לכם בבחינה. מורה פרטי יכול בראש ובראשונה, להסביר לכם מול מה אתם עומדים, על מה אתם עומדים להיבחן ואיך תוכלו להתמודד, ברמה הטכנית, עם ריבוי השאלות וקוצר הזמן.

אבל מעבר לנושאים הללו, יכול מורה פרטי לעבור איתכם על כל הנושאים בהם אתם מתקשים על מנת להבטיח שאתם שולטים בחומר, כך שכל מה שיישאר לכם הוא לתרגל. תרגול הוא כמובן מרכיב המפתח בכל הכנה למבחן ולבטח בהכנה למבחן הפסיכומטרי, אבל כדי שהתרגול יניב ערך אמיתי, חשוב שתבינו את החומר שאתם מתרגלים, לפני שאתם מתרגלים אותו. כך למשל, אם יש לכם בעיה עם משוואות ריבועיות, עם גאומטריה, עם נגזרות, עם שברים עשרוניים, עם שונות, חציון או ממוצע או עם כל נושא אחר שמופיע במבחן הפסיכומטרי, מורה פרטי יוכל לעבוד איתכם על הנושאים בהם אתם מתקשים וכמו פאזל, להתחיל לסגור את כל החורים בפאזל כך שתוכלו להתחיל את התרגול שלכם כשיש בידיכם את כל הידע הנדרש לכם. בנושא התרגול, דרך אגב, לא יוכל לסייע לכם אף מורה פרטי פסיכומטרי בחיפה או בכל מקום אחר ואת זה אתם צריכים לקחת על עצמכם ועל אחריותכם.

האם לא נכון יותר להצטרף לקורס פסיכומטרי?

ובכן, בבחירת שיטת הלימוד שלכם לפסיכומטרי אי אפשר להתעלם מנושא העלות. קורס פסיכומטרי הוא לא קורס זול אבל הוא יכול להיות זול יותר מאשר עבודה עם מורה פרטי. ככלל, עבודה עם מורה פרטי היא תמיד עדיפה על פני לימוד קבוצתי פרונטלי ואם יש סיבה אחת מרכזית שבגינה אנחנו עשויים לבחור באופציה הקבוצתית הרי שמדובר בתקציב. ההמלצה אם כן היא כזאת: כדי ללמוד לפסיכומטרי שלכם כדאי להצטרף לקורס פסיכומטרי קבוצתי ובמקביל להיעזר במורה פרטי בנושאים בהם אתם מרגישים שאתם זקוקים לחיזוק. זהו המקום שבו אסור לכם לשקר את עצמכם. אם יש תחום מסוים שאתם מרגישים שאתם לא שולטים בו, אפילו אם אתם לא אוהבים את זה ואפילו אם קשה לכם להודות בכך, אתם רוצים לוודא שאתם סוגרים את התחום הזה יחד עם מורה פרטי על מנת להבטיח שאתם ניגשים לבחינה עם כל מעגלי הידע הנדרשים להצלחה במבחן.

 

עד כמה יכול מורה פרטי לסייע לכם לקראת המבחן?

ובכן, ההחלטה להיעזר בשירותיו של מורה פרטי פסיכומטרי בחיפה, או בכל עיר אחרת לצורך העניין, היא החלטה שיכולה להשפיע על עתידכם האקדמי ואין בכך שום הגזמה. יש אנשים שמבינים את זה כבר במבחן הפסיכומטרי הראשון שהם עוברים ויש כאלה שצריכים להיכשל בכמה מבחנים על מנת להבין את זה בסופו של דבר. יש משהו בעבודה עם מורה פרטי, עם איש מקצוע ששולט בחומר הנלמד ומעביר לכם אותו בצורה מקצועית ומסודרת, שיכול לחולל אצלכם שינוי משמעותי בכל תחומי הלימוד. זה עובד לפעמים כמו עץ שנופל בלב היער – צריך להפיל רק עץ אחד והוא בנפילתו, כבר יפיל את כל שאר העצים מסביבו. מורה פרטי מקצועי ידע לזהות את "העצים" האלה אצלכם ולעבוד עליהם על מנת לאפשר לכם לייצר שיפור רוחבי בכל נושאי הלימוד של המבחן.

לתועלת של מורה פרטי פסיכומטרי יש גם ערך מספרי. אנשים שנעזרו בשירותיו של מורה פרטי לפני שניגשו למבחן הפסיכומטרי, נהנים בדרך כלל מרמת ציונים גבוהה יותר משמעותית מאנשים שלא נעזרו בשירותים אלה. אז מן הסתם, מדובר בעניין של תקציב, ולא תוכלו לעבוד עם מורה פרטי על כל הנושאים וללא גבול, אבל אם תבנו את זה נכון, אם תבחרו את הנושאים הספציפיים בהם אתם באמת זקוקים לעזרה, תוכלו לבנות לעצמכם רשימה של נושאים בהם תוכלו להתמקד עם המורה הפרטי, שגם הוא יוכל כמובן לסייע לכם בזיהוי נקודות הקושי שלכם ולהתמקד סביבן.

בכל מקרה, שימו לב שאתם בוחרים במורה פרטי מנוסה, שמתמחה ספציפית בתחום לימודי הפסיכומטרי. במרבית המקרים מדובר במדריכי פסיכומטרי בקורסים קבוצתיים, שלצורך השלמת הכנסה מציעים גם שירותים פרטיים, וזה אם שאלתם את עצמכם היכן תוכלו למצוא מורה פרטי פסיכומטרי בחיפה או בעיר המגורים שלכם ואיך נכון לבחור אותו.