איך להפוך לסוכן נדל"ן ב-8 שלבים: מדריך לסוכנים חדשים

קריירה בתחום הנדל"ן יכולה להיות מתגמלת מאוד, הן מבחינה כלכלית והן מבחינה אישית. אם אתה חושב להיות סוכן נדל"ן, יש כמה דברים שאתה צריך לדעת. 

בפוסט זה בבלוג מאת הדרך לבית תיווך נדלן, נתאר 8 צעדים שעליך לנקוט כדי להפוך לסוכן נדל"ן מורשה בארה"ב.

  1. הצעד הראשון הוא למצוא את חברת הנדל"ן המתאימה לעבוד בה. יש הרבה חברות שונות בחוץ, אז חשוב לעשות את המחקר שלך ולמצוא אחת שמתאימה לך. שוחח עם חברים ובני משפחה שעבדו עם סוכני נדל"ן בעבר, וחפש ביקורות מקוונות על חברות שונות. לאחר שמצאת כמה חברות שאתה מעוניין בהן, קבע פגישות עם המנהלים שלהן כדי לקבל מידע נוסף על מה שהם מצפים מהסוכנים שלהם.
  2. השלב הבא הוא לקחת את הקורסים הדרושים ולעבור את הבחינות הנדרשות כדי לקבל את הרישיון. ברוב המדינות, תצטרך לקחת לפחות 60 שעות של קורסים מאושרים ולעבור גם בחינה ספציפית למדינה וגם בחינה לאומית.
  3. לאחר שסיימת את הקורסים שלך ועברת את הבחינות שלך, הגיע הזמן למצוא לקוחות. הדרך הטובה ביותר לעשות זאת היא בדרך כלל מפה לאוזן; שאל את החברים והמשפחה שלך אם הם מכירים מישהו שמחפש לקנות או למכור נכס. אתה יכול גם להשתתף בבתים פתוחים שנערכים על ידי סוכנים אחרים באזור שלך, כמו גם אירועי נטוורקינג במיוחד עבור סוכני נדל"ן.
  4. לאחר שמצאת כמה לקוחות, הגיע הזמן להתחיל לעבוד על העסקה הראשונה שלך! זו יכולה להיות תקופה מאוד מרגשת אך גם מלחיצה; ודא שאתה נשאר מאורגן ועוקב אחר כל פרטי העסקה כדי שהכל יעבור בצורה חלקה.
  5. לאחר סיום העסקה וכולם מרוצים, הגיע הזמן לעבור לעסקה הבאה! חזור על שלבים 4-5 עד שתבנית פורטפוליו מוצק של עסקאות ולקוחות מרוצים.
  6. בשלב זה, כדאי להתחיל לחשוב על דרכים להבדיל את עצמכם משאר הסוכנים באזורכם. אחת הדרכים לעשות זאת היא על ידי התמחות בסוג מסוים של נכס או עסקאות (כמו מכירות בחסר או עיקולים), או על ידי שיווק עצמך כמומחה באזור גיאוגרפי מסוים.

 

לדוגמא אתה יכול להתרכז במיקומים ספציפיים כמו נכסים באזור פרדס – כרכור. למידע נוסף על נכסים בפרדס חנה כרכור.

  1. ככל שהעסק שלך גדל, אולי כדאי לך לחשוב על העסקת עוזר או אנשי צוות אחרים שיעזרו במשימות היומיומיות כמו פגישות וניירת. זה יפנה לך זמן כדי שתוכל להתמקד ביצירת עסקים חדשים ובסגירת עסקאות.
  2. לבסוף, זכרו תמיד שהצלחה בענף הנדל"ן תלויה בבניית קשרים עם לקוחות, סוכנים אחרים ואנשי מקצוע בתעשייה. ככל שתכיר יותר אנשים וככל שמערכות היחסים שלך טובות יותר איתם, כך תצליח יותר כסוכן!

 

מה צריך כדי להתחיל למכור נדל"ן?

 כמה דברים:

– רישיון מקרקעין מטעם המדינה

– השלמת קורסים רלוונטיים (בדרך כלל 60 שעות)

– העברת ציונים במבחנים ממלכתיים וארציים

– קצת הון חוזר כדי להתחיל

– יחס טוב ונכונות לעבודה קשה!

 

כמה זמן עליי להשקיע בלימודים לבחינת רישיון הנדל"ן?

זה תלוי בכמה זמן יש לך, אבל רוב האנשים לומדים בערך 2-3 חודשים לפני שניגשים לבחינה.

 

כמה זמן לוקח לקבל רישיון נדל"ן?

ברוב המדינות, לוקח בערך 2-3 חודשים להשלים את הקורסים והבחינות הדרושים. עם זאת, ציר הזמן המדויק יכול להשתנות בהתאם למדינה שבה אתה נמצא וכמה זמן אתה יכול להקדיש ללימודים.

 

סיכום:

 מזל טוב! אם ביצעת את 8 השלבים האלה, רוב הסיכויים שאתה בדרך להפוך לסוכן נדל"ן מצליח. רק זכרו שהצלחה לוקחת זמן; אל תתייאש אם דברים לא קורים בן לילה. עם עבודה קשה ומסירות הכל אפשרי!