איך עושים פרסום ממומן בפייסבוק כמו המקצוענים?

הכוח של פייסבוק לפרסם את העסק שלכם משמעותי מאוד. המון עסקים עשו את קפיצת המדרגה המיוחלת בזכות הפרסום שלהם ברשתות החברתיות. עם זאת פרסום ממומן בפייסבוק ידרוש מכם להימנע מטעויות. יהיה עליכם להבין מראש איך לבצע את הפעולות השונות כדי להצליח בענק. אם תבצעו את כל הפעולות על פי כל הכללים לא צריכה להיות בעיה להשיג תוצאות מדהימות. בחלק מהמקרים תוכלו להשיג תוצאות שיהיו מעל ומעבר למצופה. הכנו לכם מדריך קצר שיעזור לכם להבין איך לעשות פרסום ממומן כמו מקצוענים בפייסבוק. אחרי שתבינו איך לפעול בצורה נכונה לא תמצאו את עצמכם משתרכים מאחורי המתחרים.

 

תדייקו את הקמפיין לקהל היעד

אחת מנקודות החוזקה של פייסבוק היא שהפלטפורמה מכירה את כל המשתמשים שרשומים עליה. אתם מהצד שלכם יכולים לנצל זאת כדי לדייק את הקמפיין עבור קהל היעד הרלוונטי. יכול להיות שהיום הקמפיין יהיה מופנה רק לצעירים, אך מחר הוא יהיה מופנה רק למבוגרים. היכולת לפלח את קהל היעד ולהגיע אל האנשים הנכונים היא מדהימה בכל קנה מידה. רק יהיה עליכם להבין מראש למי אתם פונים ומי הוא האדם שיתעניין בפרסום. זוהי הדרך הבטוחה למנוע מצב שבו תשלמו ביוקר על פרסום שלא נותן תוצאות. הרי ברגע שהפרסום יהיה ממוקד הוא יביא תוצאות יוצאות דופן, כאלה שלא קיבלתם כמותן בעבר.

 

תנהלו את התקציב ביד רמה

חשוב לנהל את התקציב שעומד לרשותכם לטובת פרסום ברשתות החברתיות. לכולנו יש תקציב מוגבל שאי אפשר לחרוג ממנו, לא משנה מה באמת קורה. אם לא תנהלו את התקציב כמו שצריך, הבלגן עשוי להיות זה שמנחה אתכם. הבינו כמה אתם יכולים להוציא על הקמפיין הקרוב, וכמה תהיו מסוגלים להוציא על הקמפיין הבא. בדרך הזאת תחסכו לעצמכם בעיות שעשויות למנוע מהם להוציא את המירב מהפרסום. קמפיין ממומן בפייסבוק ידוע ככזה שיכול להיות משתלם מאוד בראייה לטווח הרחוק. רק יהיה עליכם לדעת כי אינכם מוציאים סכומי עתק ללא כל הצדקה אמיתית או קבלת תמורה.

 

תהיו עם האצבע על הדופק

מה אתם עושים כאשר אתם רואים עמודי שגיאה 404 באתר? יהיה עליכם לפעול במהרה כדי לתקן את המצב. זה בדיוק מה שצריך לעשות כאשר מנהלים קמפיין בפייסבוק באופן ממומן. אם תיתנו לקמפיין לפעול לבד יכול להיות שהוא לא יספק את הסחורה הרצויה מבחינתכם. מצד שני אם תהיו עם האצבע על הדופק תוכלו להביא את עצמכם בדיוק למקום הרצוי. כלומר תוכלו להביא את עצמכם למצב שבו כל טעות קטנה תקבל מענה מידיי. זה שאתם לא נותנים לקמפיין לפעול מעצמו יאפשר לכם להבין מה קורה איתו כל הזמן. גם אם הדברים קורים כמו שצריך זה ירגיע אתכם ויאפשר לכם להמשיך הלאה.