גוזיות כובשות את עולם ההלבשה התחתונה, ואלו הסיבות למה.

בעבר גוזיות היו נפוצות בעיקר בקרב נערות בשלבים בהם החזה התחיל לצמוח, אבל לאחרונה נשים רבות מגלות שזאת אופציה הרבה יותר טובה ונוחה מחזיות. מה הופך גוזיות לכל כך פופולריות, ולמה את חייבת לפחות אחת?

אישה לובשת גוזייה תומכת מכותנה אורגנית

מה זה גוזייה?

גוזיות הן שילוב של גופיה וחזיה ללא תפרים בולטים, קרסים ורפידות. והחלק הכי טוב- אין להן ברזלים אשר לוחצים על הצלעות ומגרים את העור. הגוזיות הפכו ממוצר המתאים בעיקר לנערות מתבגרות ולנשים אשר חיפשו "חזיית אימון", לפריט חובה בכל ארון. הן נוחות, קלילות ומעניקות את התמיכה הרצויה. 

מי יכולה ללבוש גוזייה?

כל אחת! היום קיימים סגנונות רבים של גוזיות במגוון מידות וכל אחת יכולה למצוא את הגוזייה שתתאים לה. כדאי לך להחזיק לפחות גוזייה אחת בארון אם את:

  • מחפשת נוחות לפני הכל: גוזיות מיוצרות מבדים אלסטים ורכים אשר יאפשרו לך ללבוש אותן כל היום מבלי לרצות לפתוח את הקרסים בשנייה שתיכנסי לרכב. הן מתאימות לנערות, נשים בכל הגילאים ולכל אחת שמחפשת חלופה לחזיה. 
  • בהריון: הריון גורם לכל מיני שינויים בגוף ואחד המרכזיים שבהם קשור לחזה. מפטמות כואבות ועד שינוי בגודל החזה, מה שאת באמת צריכה זו גוזייה גמישה מספיק להחזיק את החזה מבלי לגרום לתחושת לחץ. בנוסף, אם את סובלת מהזעה מרובה בזמן ההריון (כמו רוב הנשים), גוזיות מכותנה אורגנית יאפשרו לגוף שלך לנשום וינדפו את הזיעה.
  • מניקה: השקעה בחזיות הנקה יקרות לא תמיד משתלמת. גוזיה טובה להנקה היא כזאת שתוכלי להזיז הצידה כדיי להניק. תכונות אנטי-בקטריאליות ובדים נקיים מרעלים הופכות את הגוזייה לבחירה מצוינת בעיקר במצבים של פטמות מגורות ופצועות בעקבות הההנקה.

למה גוזייה משמשת?

בין אם את מחפשת גוזייה ללבוש יומיומי, לספורט או אפילו ליציאה בערב עם חברות, גוזיות מתאימות לכל מצב! הם ישמרו עלייך רעננה גם ביום החם ביותר, יעניקו לך את התמיכה שאת רוצה במהלך אימון ויעניקו לך תחושת נוחות במשך כל יום העבודה. תוכלי לבחור את הגזרות שיתאימו לך לכל אאוטפיט, ואת הגוונים שיזרמו עם המלתחה שלך. 

למה חשוב לשים לב בבחירת גוזייה?

הכל מתחיל בבד! חשוב לבחור בגוזייה שמיוצרת מבדים טבעיים ונושמים כמו הגוזיות מכותנה אורגנית של ליליבלום. אם את מחפשת גוזייה שלא תבלוט מתחת לבגדים, כדאי לך ללכת על גוונים בצבע עורך. גם בחירת המידה והגזרה הנכונה למבנה החזה שלך חשובה לא פחות, על מנת שהגוזייה תעניק לך את התמיכה והכיסוי להם את זקוקה. לנשים בעלות חזה גדול, כדאי לבחור בגזרות בעלות רצועת תמיכה וכיסוי שיתאים להן. 

באתר של ליליבלום, תוכלי למצוא מדריך גזרות ומחשבון מידות שיסייעו לך בהתאמת הגזרה והמידה שיתאימו לך באופן המדויק ביותר. מומלץ להתייעץ עם שירות הלקוחות במקרים של התלבטות לגבי המוצר הנכון עבורך.