זר לכל מטרה

זר פרחים הוא מתנה אישית מאוד. אנחנו מעניקים זרים מסיבות שונות כמו להגיד תודה, מתנה רומנטית, לחגוג מאורע, לנחם במצבים קשים ועוד. עם זאת, כאשר בוחרים זר או סידור פרחים צריך לקחת בחשבון פרמטרים רבים. אנו למדים כי לפרחים שונים יש מטען רגשי ותרבותי שבא איתם וכך גם לצבעים שלהם. זר שנבחר ללא מחשבה והתייעצות יכול להתפרש בפני המקבל בצורה שאינה תואמת את כוונת הנותן.

 

מה הם סוגי הזרים השכיחים ביותר?

הזר הרומנטי – לרוב יהיה זר צפוף בגוונים בוהקים ומרשימים של אדום וורוד. הבחירה המקובלת והרווחת ביותר היא זר ורדים הנחשב אלגנטי ויוקרתי אך ניתן להכין זר רומנטי מכל פרח אחר בגוונים דומים. ניתן להוסיף לזרים אלה משקה אלכוהולי איכותי, שוקולד מיוחד או משחק קופסא זוגי מהנה.

זר ליום הולדת – זרים לימי הולדת הם זרים מלאים בשמחה לא מאופקת. הם צבעונים, מגוונים ונוטים להיות גדולים. זרים אלה יכולים להגיע עם בלונים, בובה גדולה או בקבוק שמפנייה. עם זאת, יש לקחת בחשבון את אופי מקבלי הזר. למשל זר צעקני לא מתאים לאנשים מאופקים שביתם מעוצב בקפידה ובקווים נקיים.

זר למסיבת רווקות – לרוב יהיה בצבע לבן וגוונים עדינים של ורוד וסגול ובכל מקרה בחירת הצבע תלויה באישיותה והעדפותיה של הכלה לעתיד. הזר לא יהיה קטן כמו זר כלה ולרוב הבחירה תהיה בסידור פרחים לקישוט חדרה של הכלה לעתיד או חלל המסיבה.

סידור פרחים – סידור פרחים לרוב מתאים לאירועים, משרדים ובתים גדולים. כאשר אנו ניגשים לבחירת סידור פרחים אנו צריכים להכיר את החלל אליו תגיע ההזמנה. סידור הפרחים לא רק צריך להתאים לאישיותו של המקבל אלא גם לסביבתו. למשל, אם החלל גדול עם קירות גבוהים נרצה לבחור בפרחים גדולים וגבוהים באגרטלים מרשימים או פרחים תלויים שנוזלים מהתקרה. אם המקום קטן ואינטימי נרצה פרחים צמודי קרקע באדניות ואגרטלים נמוכים וקטנים.

 

האם ישנם מקרים פחות משמחים בהם נרצה להעניק זר פרחים?

זר לאדם חולה – לרוב זרים אלה נשלחים אל האדם הנמצא בבית החולים. הזר יהיה קטן יותר וסימלי כך שיוכל להתאים לחלל החדר. הזר לרוב יהיה בצבעים בהירים ונעימים כדי להשרות רוגע. ניתן להוסיף חטיף נחמד, סידור פירות חתוכים או בובה קטנה תלוי בגיל המקבל העדפותיו, וההתניות הרפואיות.

זר אבל – כאשר אנו רוצים לנחם את משפחת הנפטר ניתן לבחור בזר פרחים. הזר יהיה קטן, בצבעים שאינם תופסים את תשומת הלב. הזר לרוב יכלול פרחים לבנים כיוון שצבע זה מזוהה עם אבל. באזכרות וימי זיכרון מקובל להביא גלגל פרחים קטן ולא זר.

 

שושי רגעים של פרחים היא חנות שמתמחה בסידור פרחים ושזירת זרים לכל אירוע. באתר תוכלו למצוא פתרונות לכל אירוע, לבחור תוספות למשלוח מהמבחר הגדול של החנות ולהתייעץ בבחירת הזר המתאים ביותר עבורכם.