חצאיות או לא להיות: איזה סוג חצאית תתאים לך?

הטמפרטורות אט אט מתחילות לאותת על מגמת עליה והתחממות בימים אלו וקטלוגים שונים לשל עונת האביב מתחילים לבצבץ ומזכירים לכולן את הצורך לאוורר את מלתחה הבגדים, לרענן גם את החצאיות ולתכנן את האאוטפיט הבא שבקרוב גם יוכל לכלול פיסת רגל חשופה עם חצאית עוטפת וקלילה.

נשים רבות, צעירות ובוגרות יותר כאחד, חשות לעתים צורך להסתיר פגמים מסוימים בגוף, בדגש על הרגליים, באמצעות בחירה בלבישת מכנס (לרוב בצבעים כהים בנאליים ובייחוד מכנסי ג'ינס) כאשר לעומת זאת חצאיות לנשים נחשבות לפריט לבוש יותר מגוון ודינמי שניתן להתאמה אישית, להדגשת יתרונות הגוף (ולהצנעת חסרונות…) באופן אלגנטי, מחמיא וכמובן אופנתי.

על סוגי חצאיות פופולאריות ומידת התאמה למבנה הגוף:

  • חצאית A צורת האות A מעידה על תצורת החצאית, חלק עליון צמוד והתרחבות ככל שהחצאית יורדת מטה, באורכים משתנים החל מנגיעה בברכיים וכלה בירידה קלה מתחת לברכיים. חצאית A מעניקה הדגשה למותן צרה ובטן שטוחה, מטשטשת מראה של ירכיים עבות וחושפת את חלקה התחתון והצר יותר של הרגל. חצאית זו מתאימה לנשים רזות וגבוהות, לנשים בעלות מבנה של שעון חול ולנשים "מלאות" יותר בחלק העליון וצרות בתחתון.

חצאיות A מגיעות לרוב במגוון בדים וסגנונות, אולם היא נחשבת למומלצת כחצאית קלאסית, בצבע אחיד ושקט, אשר יוצרת זרימה טבעית כלפי מטה וניתנת לשילוב עם חולצות צמודות / רחבות, סריגים קלילים, חולצות חושפות בטן או לחילופין גופיה ארוכה בתוך החצאית בשילוב אלמנט טופ עליון נוסף.

  • חצאית הובל (hobble) – חצאית המספקת מעטפת נוחה באזור המותניים והבטן, וצרה החל מן הירכיים ומטה. חצאית הובל מגיעה בגזרות ארוכות וקרויה גם חצאית בת הים בשל המבנה הצר בחלקה התחתון. חצאית זו מגיעה בעיקר בבדים יוקרתיים ובסגנון חגיגי כחצאית אירועים, שכן מגבלת התנועה שהיא מייצרת הופכת אותה לפחות מתאימה ליום יום. חצאית זו מתאימה בעיקר לנשים רזות וגבוהות ויוצרת אשליה של אורך, בשילוב עם נעל עקב קלאסית או סנדל מטפס.
  • חצאית מעטפת – חצאיות מעטפת הן לפני הכל חצאיות מודולריות המיועדות לנשים בעלות ביטחון בגופן שיודעות להתלבש. חצאית המעטפת תהיה עשויה מבד רך, שאינו מתקמט ומיועד ליצור התאמה אישית למבנה הגוף. חצאית זו כוללת לרוב יחידת בד בתצורת מלבן, הנכרכת סביב המותניים באמצעות קשירה ומאפשרת לכל אישה לקבוע את מיקום הקשירה וגובה החצאית, אורך הבד המשתרך כלפי מטה וכמות השכבות בחצאית. חצאית מעטפת מאפשרת להדגיש אזורים מחמיאים בגוף ולהסתיר אחרים, ליצירת מראה צמוד וקלאסי או רחב ומתנפנף, ומגיעה לרוב בבדים אטומים וססגוניים. מתאימה לנשים בעלות מבנה אגס, שעון חול, נשים מלאות ולמעשה ניתנת להתאמה לכל מבנה גוף.
  • חצאית עיפרון – חצאית עיפרון עוטפת מותניים צרות ויורדת מטה במראה מחוטב וישר, מסתיימת באזור הברכיים ומספקת מראה מחויט במגוון סגנונות ללבוש עסקי ורשמי. מדובר בחצאית צרה וישרה, אשר מדגישה חלק תחתון צר ומתאימה לשילוב עם חלק עליון מחויט, חולצות כפתורים וז'קטים, לנשים מלאות יותר בחלק העליון ובעלות מותן ורגל צרות יותר.

אם את מחפשת לחדש את המלתחה שלך בכמה חצאיות שיקיות במיוחד, אנחנו יכולות להמליץ לך לבקר בקטגוריית חצאיות של המותג SEESTRAZ – לחצי כאן >>