כך תפנק את בת הזוג ביום האישה עם מתנה שווה

הנה כמה מיתוסים המבוססים על דעות קדומות, שמוטב לא לנסות להפריך: ראשית כל, גברים "נוטים" לא לזכור תאריכים חשובים; לעומת זאת, נשים זקוקות לתשומת לב בכל הנוגע לציון אירועים וימים מיוחדים; גברים שמצליחים לזכור תאריכים ולספק תשומת לב לבנות הזוג ישנים פחות בסלון…

אז אם בסוף השנה האזרחית טענת שסילבסטר היה בכלל אנטישמי, ב-ולנטיינס חשבת שמדובר בסתם יום ממוצא של מותגים מסחריים דביקים, והפיכתו של יום האם ליום המשפחה גרמה לך לפשל שוב, הרי שיום האישה הבינלאומי העומד בפתח (ה-8 למרץ, תרשום לך בבקשה) מהווה הזדמנות מצוינת עבורך לפצות היטב ולפנק את בת הזוג עם מחווה של השקעה, אהבה, אמירת תודה וכן כמובן גם מתנה שווה על הדרך. ריכזנו עבורך כאן כמה טיפים ורעיונות שיעזרו לך לפעול נכון הפעם, קדימה:

1. אלמנט ההפתעה – לא, אל תשאל אותה מה היא רוצה ואל תלך איתה לקניון ותגיד לה "תבחרי מה שאת רוצה". מה שהיא רוצה זה שתחשוב עליה, תרגש אותה ותפתיע אותה.

2. פרחים תמיד עובדים – גם אם היא האישה הכי מעשית בעולם, תקנה לה פרחים. בין סוגי הפרחים המתאימים ביותר להבעת אהבה אמיתית: סחלבים לבנים, וורדים אדומים או קאלות ססגוניות. כמובן שאם יש לה העדפה ברורה אחרת אל תהיה "יצירתי" ולך על בטוח בסגנון, בעיצוב ובריח.

3. מתנה אישית, לא זוגית – יום האישה נועד להעצים נשים, גם כאשר הן כבר מועצמות ומדהימות. זה למעשה היום היחיד (מלבד יום ההולדת שלה) שנועד כולו עבורה. ספא זוגי או לילה בצימר רומנטי הם מה לעשות, מתנה גם עבורך, ומארז של גלידה איכותית בוודאי שלא מעמיד אותה במרכז, למרות האריזה המרשימה. לכן, הפעם, ביום הזה תדאג למתנה שכל כולה בשבילה. אתה לא חלק מהאירוע.

4. מרכיב הפומביות – המלצה שמגיעה עם "תו אזהרה": לרוב זה עובד אבל בהחלט לא לכל אחת. שליחת הזר למשרד עדיף על הבאתו הביתה, ברכה מרגשת בפייסבוק / אינסטגרם או לפחות צילום של הזר עם תיוג ל-"האחת והיחידה/אהבת חיי" יעניקו לה בנוסף למחוות האהבה, גם את אלמנט הגאווה. בקיצור, תרים לה.

אז איזה מתנות יוכלו "לעשות לה את זה"?

א. בושם יוקרתי: עם ניחוח מיוחד וריח נעים שנותר כל היום (כן אפשר להתייעץ עם החברות הקרובות) במארז מהודר ומרשים ועם תג מחיר שלא מותיר ספק בנוגע לאהבה ולהשקעה שלך. בין מותגי הבשמים שאנחנו יכולים להמליץ לך עליהם בהחלט בחום:

CREED – בושם של המותג CREED ("קריד") נחשב לבושם עדין במיוחד עם ניחוח אלגנטי, נגיעות של תפוח ירוק והדרים וקסם טבעי, לחובבות הניחוח החמצמץ ובהתאמה מושלמת לקיץ הישראלי.

Al Haramain – בושם עדין בניחוחות ים תיכוניים, מבוסס על תמציות ריח המופקות מצמחי תבלין מוכרים, מותאם במיוחד לאקלים האזורי, דומיננטי ובעל נוכחות ומותיר שובל ריח עדין שאינו משתלט.

ב. מארז איפור מפנק: אם אתה מבני הזוג שיודעים בדיוק מה היא אוהבת ובאילו מוצרים היא משתמשת, תוכל להרכיב את המארז האיפור המושלם והמדויק עבורה. אם אתה מאלה שלא מבדילים בין סומק לשימר, כדאי בהחלט להתייעץ עם המוכרת בחנות תוך הקפדה על שני כללי אצבע: שילוב מוצרי איפור של מותג מוכר, יוקרתי ובעל מוניטין דוגמת מותג האיפור האיטלקי "פופה" הידוע במגוון רחב של מוצרי איפור יוקרתיים ואיכותיים + פתק החלפה (תמיד טוב, לכל מקרה).

  • טיפ אחרון וחשוב לא פחות: בחייאת, אל תשכח ברכה.

מתנה