מאכלים מעולים לצמחוניים שכיף להתפנק איתם

אם פעם אוכל לצמחוניים היה יכול להיות משמים למדי, הרי שהיום היוצרות התהפכו ויש גם לצמחוניים וגם לטבעוניים מאכלים מעולים בטעמים מצוינים שמאפשרים להם ליהנות מחוויית הצמחונות יותר מאי פעם. אז אם גם אתם צמחוניים שאוהבים ליהנות מאוכל ומהחיים, הינה כמה אפשרויות לנשנש בכיף.

 

היש טעים יותר ממטוגן?

ברמת העיקרון כל מה שנכנס לתוך שמן עמוק יוצא פצצה. יש משהו בתהליך הטיגון שפשוט משדרג את הטעם של הכול. החל מצ'יפס שמנוני וטעים שאפשר לחתוך דק דק או רחב ועבה יותר, דרך כרובית בבלילה שמכניסים לתוך שמן עמוק והיא יוצאת אלוהית, קציצות קישואים עם פטרוזיליה ובצל, טבעות בצל שמי שהמציא אותן הוא לא פחות מגאון, חצילים מטוגנים שבאמת מממשים את הפוטנציאל שלהם כשהם שוחים בשמן החם ועוד ירקות נהדרים שרק מחכים לצאת לטבילה קצרה בשמן הלוהט.

אם אתם רוצים לשדרג את כל הטיגון הזה, תמיד אפשר לעטוף את הירקות בפירורי לחם מתובלנים או בבלילת טמפורה שגם תיתן להם מעטה חם ועוטף של בצק טעים ממש! ודאו שיש לכם את מיטב התוספות דוגמת קטשופ, מיונז, חרדל, רוטב חמוץ מתוק, סרירצ'ה ואפילו טריאקי, כי לכל ירק מטוגן יש את המטבל המושלם עבורו.

 

מי אמר שכדי לאכול המבורגר צריך בשר?

אם מתחשק לכם ממש המבורגר טוב כסה, שאפשר לנגוס בו את השיניים עמוק, להחזיק אותו בשתי ידיים ולתת לשומן ולרטבים לטפטף, זה הזמן להכין המבורגר טבעוני על בסיס של שיבולת שועל. תוסיפו לזה בצל יבש מטוגן, רוטב סויה, שיני שום, מים, תבלינים, פירורי לחם ואגוזי מלך קצוצים. טגנו הכול יחד עם שיבולת השועל עד שתתקבל עיסה שממנה תוכלו להכין את הקציצות שלכם. עכשיו הגיע רגע האמת, צרו המבורגרים מהעיסה, טגנו אותן בשמן זית, העבירו ללחמניית המבורגר שבתוכה יש ירקות: חסה, עגבנייה, בצל, מלפפון חמוץ ורטבים כיד המלך הטובה, למתפנקים אפשר לזרוק על הקציצה הזו פטריית פורטובלו בשרנית או ביצת עין ולאכול המבורגר טבעוני משגע!.

 

פיצה- שלמות בתוך ביס אחד

אין דבר נהדר יותר מלאכול פיצה חמה וריחנית. מי שממש בעניין ההשקעה יכול להכין מראש עיגולי בצק ואפילו למרוח אותה עם רוטב עגבניות שהכין במו ידיו, לפזר גבינה ולעוף על התוספות.  מי שמתעצל יכול להסתמך על המיקרוגל ועל הפיתה שביחד ייצרו לו פיצה פיתה. זה אומנם לא הדבר האמיתי אבל לגמרי קרוב מספיק כדי לסגור לכם את הפינה. תוכלו למרוח על הפיתה שלכם ממיטב הרטבים המגיעים ארוזים בקופסה או קצת קטשופ. לעומת זאת תוכלו לשדרג את הפיצה פיתה עם גבינת צ'דר או עיזים מעל הצהובה או המוצרלה. תוסיפו קצת זיתים או גרעיני תירס והופ למיקרוגל. תוך כמה דקות תצא לכם אחלה פיצה גרסת העצלנים ולכם יישאר רק לזלול. ואם אתם כבר ממש על גבול הגמורים כל מה שאתם צריכים זה רק להרים את הנייד שלכם, לחייג ולהזמין פיצה טעימה בדיוק כמו שאתם אוהבים’ שתגיע עד פתח הדלת שלכם. פיצה באר שבע תביא לכם פיצה עם בצק אמיתי בניחוח איטלקי.

 

לחמנייה שקשוקה

אחרי הפיתה פיצה נשאר רק להמליץ על הלחמנייה שקשוקה… הארוחה הגאונית הזו תסגור לכם את הפינה בדקה ורבע של עבודה. כל מה שאתם צריכים זו לחמנייה עגולה ויפה, לחתוך ממנה את החלק העליון, לשפוך לתוכה רוטב שקשוקה, להוסיף ביצה ותוספות כמו גבינות, תירס, זיתים וכדומה, להכניס לתנור על חום גבוה, ותוך 20 דקות יש לכם שקשוקה מעולה בתוך לחמנייה.