מהו טווח המחירים האידיאלי להנהלת חשבונות?

הנהלת חשבונות נחוצה כמעט לכל עסק, ואין ספק שהשירות יכול להוות את ההבדל בין הצלחת העסק בכל שלביו ובין קריסתו. השירות נוגע בנושאים רבים, גם בהיבט החודשי ההתנהלותי של החברה ובחינת המאזן הכספי, אך גם בהתנהלות למול הרשויות. אז כמה עולה שירות הנהלת חשבונות לעסק ומה כדאי לדעת על המחירים והאפשרויות השונות להנהלת החשבונות? הכתבה הזו עבורך. 

מתי יש צורך בשירות הנהלת חשבונות? 

הצורך בהנהלת חשבונות עולה בכל עסק חדש או קיים. זה יכול להיות עוסק פטור, מורשה או חברה בע"מ בכל סדר גודל. מדובר על שירות שלמעשה עושה סדר חודשי בנושא החשבונות ומאזן הרווח וההפסדים של העסק. הוא כולל את הגשת הדוחות ומעקב אחר התנהלות העסק מבחינה פיננסית לעומק בכל חודש וחודשו. יש שיבחרו לעשות זאת בעצמם אך אם לא מדובר בבעלי מקצוע מהתחום, הדבר אינו מומלץ כלל. היכולת של מנהל החשבונות החיצוני לשים לב לפרטים הקטנים, למצוא את הטעויות ולספק את האזהרות המתאימות בזמן הנה קריטית להמשך דרכו של העסק ולמניעת מצבי קריסה. 

אז מהו טווח המחירים של הנהלת חשבונות? 

טווח המחירים של שירות הנהלת חשבונות משתנה מאוד ממקום למקום והוא תלוי בגורמים רבים. תחילה הוא תלוי בעובדה שמדובר במיקור חוץ או בעובדים שכירים בעסק שמבצעים את הנהלת החשבונות. יש שמקבלים את השירות במסגרת של משרד רואי חשבון עמו עובדים ויש שבוחרים באמצעים דיגיטליים שונים כדי ליהנות מהשירות במחיר מוזל יותר. 

עם זאת, ישנו טווח ממוצע של מחירי הנהלת חשבונות לעסקים. לדוגמה, הנהלת חשבונות לעוסק פטור יכולה להיות בטווח של בין 120 שקלים לחודש ובין 250. הנהלת חשבונות חד צידית לעוסק מורשה יכולה להיות בטווח של בין 300 שקלים לחודש ובין 700 שקלים לחודש. הנהלת חשבונות לחברה קטנה יכולה להיות בין 1,000 ל-2,000 שקלים לחודש וכשמדובר על חברות בינוניות וגדולות המחיר כמובן עולה. 

מה השירות כולל? 

שירות הנהלת חשבונות קודם כל דואג שהעסק יתנהל באופן תקין. רישום הספרים צריך להיות מדויק, כמו גם ניהול ורישום של תקבולים ותשלומים. בנוסף, הנהלת החשבונות כוללת הכנת משכורות, חשבות שכר, קבלת הנתונים הכספיים של העסק, הפקת דוחות לרשויות המס השונות, הפקת הצהרת הון וכמובן הגשת הדוחות החודשיים למע"מ. 

האם טווח המחירים יכול להשתנות? 

אין ספק שטווח המחירים נרחב, כיוון שבעלי מקצוע שונים מספקים את השירות למגוון רחב של עסקים ולכל אחד מהם בשוק החופשי אפשרות להציע את מחירו. לעיתים קרובות אנשים יעדיפו לשלם יותר כסף על הנהלת חשבונות רק כדי להרגיש שהם בידיים טובות ובטוחות, אבל את השירות ניתן גם לקבל כיום באמצעים דיגיטליים. כיום התוכנות המשוכללות מאפשרות להיעזר באפליקציה או באתר כדי לנהל את חשבונות העסק בצורה יעילה, מחושבת ומותאמת באופן אישי. החיסכון הכספי גדול, אין מקומות לטעויות אנוש והתוכנה בנויה כך שהיא יוצרת את הדוחות באופן מקוון ובמהירות רבה. טווח המחירים המשתנה של מנהלי החשבונות יכול להיות 

רוצה לשמוע על המחירים של המחירים של הנהלת חשבונות ב-UCAN2 ולגלות את ההבדל? אנו מזמינים אותך לעבור לאתר.