מתנות רומנטיות קווים לדמותן

מתנות רומנטיות הן עולם ומלואו, קבלת ונתינת מתנות ידועה כאחת משפות האהבה הנפוצות בין זוגות בכל שלב של הקשר. כאשר אנו חושבים על מתנה רומנטית בראש ובראשונה אנו חושבים על הדברים אותם אוהבים בן או בת הזוג שלנו. עם זאת, לא כל מתנה נחשבת רומנטית – מתנה רומנטית הינה רומנטית בזכות האווירה אותה היא מייצרת.

 

סוגי מתנות לאירוע רומנטי

ישנם כמה פעמים בשנה בהם נרצה לקנות מתנה רומנטית: ולנטיין, ט"ו באב, יום השנה ביחד, יום הנישואין וגם בימי ההולדת. מתנות רומנטיות הן בדרך כלל יוקרתיות יותר ומעוצבות ביד אומן המעניקה למתנה מילים לדבר את שפת האהבה. חילקנו עבורכם את המתנות לקטגוריות שיעזרו להתאים את המתנה המושלמת עבורם אהובכם.

 

לאכול את הלב

קטגוריית מתנות אלה היא בין הנפוצות ביותר ואפשר להבין למה. מי לא אוהב ממתקים? ולא סתם ממתקים, שוקולד איכותי בעיצובי לבבות ובובת פרווה שמראים בפשטות אהבה. מתנות אלה המעוצבות בקפידה עם תוספות המתאימות להשלמת האווירה הם מתנה מנצחת בכל מצב.

 

לאבד את הראש

אלו הם מתנות לחובבי אלכוהול. מתנות אלו יגיעו בדרך כלל מסודרות בתוך מארז מפואר וכוללות בקבוק אלכוהולי או יותר, כוסות לשתיה ושוקולדים מלאים באלכוהול משובח. כאשר בוחרים מתנה מסוג זו צריך לדעת מה מקבל המתנה אוהב לשתות – למשל לא נקנה ויסקי לאדם שאוהב ליקרים מתוקים או יין לאוהבי בירות בוטיק.

 

לרגש ולקרב

קטגורייית המתנות המרגשת באמת. כאן זה המקום לשפוך את הלב על קנבס, בלוק עץ, דף או במשחק קלפים לחיזוק הקשר. תמונה זוגית או קולאז' של תמונות מחוויה משותפת ימלאו את הבית בשמחה וחיוכי נוסטלגיה בעוד שמשחק קלפים ילמד את הזוג על הווה, עבר ועתיד בזוגיות שלהם.

 

לשחות ביוקרה

מתנות אלו נמצאות בקטגורייה היקרה ביותר והמפנקת ביותר. כדי לקנות מתנה יוקרתית צריך תקציב וכדאי להכיר בצורה טובה את הטעם של בן/בת הזוג. בין המתנות היוקרתיות אפשר למצוא סט תכשיטים לגבר ולאישה, שעונים מחברות יוקרתיות, פריט אומנות, ארנקי עור, נופש בצימר מפואר והשמיים הם הגבול. מתנות יוקרתיות בדרך כלל אינן באות כחלק ממארז כיוון שהם הפוקוס ובמקרה הזה כל המוסיף גורע.

 

המתנה שהיא גם תחביב

כולם יודעים שאין כמו תחביב משותף כדי לחזק את הזוגיות. ישנם מתנות רומנטיות רבות הנופלות בדיוק בקטגוריה זאת. ערכות בניית פאזלים מעץ, ערכות להכנת מאכלים, ערכות עם אתגרים בנושאי כושר ואף קופסאות בריחה. כל אלה יוסיפו חוויה משותפת ואינטימית לאירוע וזאת מבלי לצאת מהבית.

 

היכן אפשר למצוא מתנות

ישנן חנויות רבות המתמחות במתנות לאירועים בניהן האתר המוביל בתחום שוגליז.

באתר שוגליז תמצאו מתנות רומנטיות שיתאימו לכל אהוב ואהובה במארזים איכותיים ובלי לשבור את הראש. לחצו לכניסה לאתר והתרשמו