רוצה להתחדש עם חצאית? איך תבחרי אותה?


כל אחת אוהבת להיראות טוב, מסודר וגם צנוע. לבחירת החצאית השפעה רבה על המראה הכללי. על מה חשוב לשים דגש בבחירת החצאית להשלמת הסט? יצאנו לבדוק את החצאיות בחנות bianconero המציעה מגוון רחב של חצאיות, כדי להצליח לרכז לכן את מה שחשוב לבדוק בבחירת חצאית.

 

מבחינה פרקטית – הוראות כביסה

בבחירת חצאית חשוב לוודא עם המוכרת שמדובר בחצאית שניתן לכבס אותה בקלות. אם ההמלצה היא לא לכבס את החצאית בכביסה רגילה, בדקי איך כן ניתן לכבס אותה. חשוב שהחצאית תהיה פרקטית ככל שהשימוש בה צפוי להיות גבוה. אם את צריכה את החצאית לשימוש יומיומי, אין סיבה שתגבילי את עצמך ותרכשי חצאית המתאימה לניקוי יבש בלבד…

 

באותו סעיף כדאי לבדוק עם החצאית צריכה גיהוץ. חצאיות המצריכות גיהוץ מחייבות ממך עוד עבודה בנוסף לכביסה הרגילה. אם את יודעת שלא תצליחי להגיע לגיהוץ, עדיף שתתמקדי בחצאיות האחרות הפרקטיות יותר.

 

מבחינת צניעות – ללא פשרות

לא מעט חצאיות הן מבדים נצמדים ההופכים את החצאית לבעייתית מבחינת צניעות. על כל אחת לבדוק עם עצמה מהם גדרי הצניעות על פיהן היא נוהגת וכך במהלך רכישת החצאית לבדוק שהחצאית עונה לדרישות שלה.  בדקי האם אורך / רוחב החצאית עונה לדרישות שלך? האם החצאית היא מבד מעט שקוף ואם תעמדי איתה בשמש יראו את הרגליים שלך? לכל אחת גדרים משלה וכדי למנוע בהמשך התלבטויות והחלפות, כדאי לזכור אותם בעת רכישת החצאית.

 

מבחינת הסטייל – התאמה מושלמת

צבע החצאית צריך להתאים לצבע החולצה או להיות מנוגד אליו בצורה שתיצור מראה מושלם. אל תהססי לבדוק גם גוונים פחות שגרתיים, את יכולה לגלות התאמות יצירתיות בדרך הזו. אם את רוצה לקנות עליונית וחצאית כדאי לך לקנות בחנות שמוכרת את שניהם כך תהיה לך אופציה להתאים באותה חנות עליונית וחצאית. אם יש לך עליונית כדאי להגיע לחנות עם העליונית לה את מעוניינת להתאים את החצאית. רכישת חצאית בלי מדידה שלה יחד עם העליונית, מסתיימת פעמים רבות במימוש פתק ההחלפה. וחבל. את יודעת שאת רוצה חצאית לחולצה מסויימת? קחי אותה איתך ובדקי את ההתאמה שלה. אל תהססי להיעזר במוכרת.

 

ביאנקונרו ואת רגועה

מחפשת חצאיות איכותיות, בעלות סטייל מוקפד מבלי להתפשר על הצניעות שלך? מוזמנת להכיר את החצאיות המיוחדות שיש לביאנקונרו להציע.